Aveți întrebări?     0742.101.830 | 0725.683.369

Mentenanta sisteme detectie/avertizare incendiu

Fisa de lucrari

  • examinare cablaje şi blocuri funcţionale centrală;
  • examinare sursă de alimentare, inclusiv bateria de acumulator;
  • examinare cablaje interioare şi contacte;
  • examinare listă de evenimente cuprinse în memoria centrală – la imprimantă se scoate lista cu evenimentele înregistrate;
  • probe la sistemul de alimentare cu deconectare de la alimentare şi menţinerea în funcţiune cu alimentarea pe acumulator/rezervă;
  • verificare sistem propriu de testare cu observarea afişajului centralei şi a buzzer-ului intern, concordanţa cu panoul sinoptic.
  • verificarea buclelor şi numărului de componente din sistem;
  • verificarea nivelului de semnal de la fiecare detector;
  • verificarea integrităţii cablurilor de semnalizare;
  • refacere marcaje trasee cabluri semnalizare;
  • verificare detectoare de gaz metan;
  • curăţarea detectorilor de fum dacă au ajuns la pragul de prealarmă, astfel încât să se elimine alarmările false;
  • verificarea şi curăţarea detectorilor radio şi barierelor IR;
  • verificarea sirenelor, hupelor şi dispozitivelor auxiliare;
  • înlocuirea bateriilor descărcate;
  • acţionarea detectoarelor automate şi/sau butoanelor manuale la alarmă de incendiu şi la defect pentru a observa corecta funcţionare, afişarea în cadrul centralei şi funcţionarea sirenelor/hupelor. Procedura se va înregistra în Registrul de control/Jurnal sistem de detecţie şi avertizare incendiu.

 
Mentenanta sisteme de avertizare la efractie

Fisa de lucrari

  • verificare sursa de alimentare
  • verificare sursa de alimentare de rezerva
  • verificare globala la funcţionarea semnalizării la efracţie
  • testarea sistemului in caz de intrerupere/scurtcircuit
  • verificare vizuala a componentelor din centrala
  • curatirea de praf/impuritati a achipamentelor de detectie
  • verificare starii de functionare la butoane/detectori/senzori/sirene
  • verificarea sensibilitatii de actionare

 

Mentenanta sisteme de supraveghere video

Fisa de lucrari

  • Verificarea integrității echipamentelor (DVR, monitoare, camere video, carcase subacvatice și a cablurilor de conexiune);
  • Verificarea datei și orei raportate de DVR și după caz, actualizarea acesteia;
  • Verificara stării de sănătate a HDD-ului, în care sunt memorate datele;
  • Verificara numărului de zile stocate în DVR (care trebuie să fie minim 21 zile);
  • Curățarea, ștergerea lentilelor camerelor de luat vederi și a carcasei subacvatice;
  • Verificarea calității imaginilor preluate de camere de luat vederi;
  • Verificarea și setarea caracteristicilor camerelor în DVR (rezoluție de înregistrare, bitrate-ul, setarea modului de înregistrare, la mișcare sau continuă);
  • Intervenția în locație în maxim 24 ore de la sesizare;
  • Orientarea camerelor de luat vederi pentru obținerea imaginilor dorite;
  • Manopera de reparație a echipamentelor, inclusiv manopera pentru înlocuirea echipamentelor defecte;
  • Dupa orice intervenție în locație se va face un “Raport de service”, în care se vor menționa operațiunile efectuate și piesele defecte care trebuiesc achiziționate de achizitor.

 
Mentenanta sisteme de control acces si pontaj electronic

Sistemele de control acces şi pontaj sunt compuse dintr-unul sau mai multe controlere (cititoare), care comunică cu un computer si/sau cu o centrala independenta în care sunt transmise toate evenimentele din sistem.

Informațiile primite de la cititoarele de proximitate sunt prelucrate cu softuri specializate de control şi pontaj care au și funcții grafice pentru analiza activității fiecarui angajat sau departament în parte.

Softul de control acces poate restricționa sau permite accesul în diferite zone ale unei instituții în funcție de dată, oră, perioada de concedii etc.
Sistemele cu cartele de proximitate au marele avantaj că practic nu se uzează. Comunicarea cu cititorul fiind cu unde electromagnetice nu are loc contactul fizic şi implicit nu apare uzura.

Pe cartele se poate imprima emblema companiei, fotografia posesorului şi datele lui de identificare (nume, funcție etc). Cardul poate servi şi ca legitimație de serviciu.

Exista si alte metode de identificare a utilizatorilor de tip cod numeric, amprenta, scanare retina.

Mentenanta presupune operatiuni specifice de verificare, intretinere si reparatii sisteme de control acces si pontaj electronic , operatiuni periodice pentru asigurarea functionarii in bune conditii si evitarea defectelor majore. Acestea pot uneori avea ca efect distrugerea circuitelor electronice si implicit necesitatea inlocuirii integrale a sistemului de control acces si pontaj electronic. Conexiunile imperfecte sau fluctuatiile tensiunii de alimentare pot afecta starea surselor de alimentare acestea avand ca efect cresterea curentului, incalziri locale sau deteriorari fizice ale circuitelor de comanda si control.

Fisa de lucrari

  • verificare tensiuni intrare/iesire pentru sursa de alimentare
  • verificare tensiuni intrare/iesire pentru sursa de back-up
  • verificarea starii conexiunilor si contactelor electrice
  • verificarea si testarea cititoarelor de carduri
  • verificarea functionarii yale electromagnetice
  • verificarea functionarii electromagnetilor de forta
  • reparatii defecte mecanice si de lacatuserie a sistemelor de inchidere
  • intretinerea sistemelor de glisare, inchidere, blocare prin gresare, curatare, ungere
  • verificarea fuctionarii releelor intermediare
  • inrolare sau stergere utilizatori
  • verificarea cablajelor care asigura comunicatia
  • verificarea si reglarea elementelor mecanice (incuietori,balamale,amortizoare)
  • curatarea, desprafuirea elementelor sistemului de control acces
  • alte operatiuni specifice conform cu specificatiile producatorului
  • inlocuiri, demontari sau suplimentari cu aparate/echipamente
  • reparatii cablaje defecte
  • generarea rapoartelor de pontaj electronic
  • mentenanta softului de pontaj electronic
  • identificare, etichetare, marcare componente
  • intocmirea fiselor cu instructiuni de utilizare
  • intocmirea si montarea placutelor/stick-urilor de avertizare si informare
  • actualizare documentatie a sistemului si adaugarea acesteia la dosarul de client
  • intocmirea registrului de evenimente al sistemului

 
CERE OFERTA